فایل شما

۱۱ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

زندگینامه سیمین بهبهانی

زندگینامه سیمین بهبهانی

سیمین بهبهانی در سال 1306 در تهران به دنیا آمد، پدرش عباس خلیلی روزنامه نگار و قصّه نویس بود، مادرش فخر عظمی نام داشت که در یک خانواده نیمه اشرافی و مرفّه خاندان قاجار به دنیا آمده بود. امّا سیمین درباره وضع خانواده اش در هنگام تولّد و کودکی خود می گوید: «زاده شدم در خانه پدربزرگ، چون پیش از زادنم مادرم همسر خود را به اشتغالاتش واگذاشته بود و به خانه پدری بازگشته بود.» ;;«و پدر... که بود جز مردی که گاه دایه پیر مرا به دیدارش می برد و باز می گرداند بی آن که بدانم چرا رفته ایم و چرا در خانه ما نیست؟ شاید تفریح سوار شدن به اتوبوس های دانمارکی برایم بیشتر از شادی دیدار پدر بود.»


;



دریافت‌فایل



  • hossein forotan
  • ۰
  • ۰

CSVI Pro 5.19


دریافت‌فایل



  • hossein forotan
  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:4

فهرست و توضیحات:

مقدمه

شکل و خصوصیات باکتری

مقاومت باکتری


بیماری شاربن در انسان در نتیجه تماس مستقیم با حیوانات بیمار و یا فرآورده&zwnj های حیوانات مثل پوست، مو و پشم ایجاد می&zwnj شود بنابراین دامپزشکان، دامداران، میکروب شناسان، کشاورزان، چوپانان، کارگران کشتارگاه&zwnj ها و کارگرانی که در صنایع پوست و پشم کار می&zwnj کنند بیشتر در معرض ابتلاء به این بیماری هستند.در حیوانات میکروب شاربن بطور مستقیم از حیوان آلوده به حیوان سالم منتقل نمی&zwnj شود بلکه میکروب در بافت&zwnj های حیوانات مبتلا وجود داشته و کمی قبل از مرگ از راه ترشحات مختلف به خارج دفع می&zwnj شود. همچنین اگر لاشه حیوانات تلف شده کالبدگشایی شود و یا در دسترس پرندگان و یا حیوانات شکاری قرار گیرد، ممکن است بطور وسیع و خطرناکی میکروب را در خاک پراکنده کند. بنابراین انتشار میکروب در یک منطقه ممکن است بوسیله&zwnj ی جریان آب، حشرات، سگ&zwnj ها و سایر گوشتخواران، پرندگان وحشی و یا مدفوع دام&zwnj های مبتلا تامین شود. ورود عفونت به یک منطقه غیرآلوده همواره بوسیله مواد آلوده حیوانی مانند پودر استخوان، کود، پوست، روده، پشم و مواد کنسانتره و یا علوفه آلوده صورت می&zwnj گیرد.

میکروب شاربن در انسان و حیوان ممکن است از راه خراش&zwnj های پوستی، راه گوارشی و یا از طریق تنفس ایجاد آلودگی نماید. گرچه در بیشتر مواقع طرز ایجاد آلودگی به درستی معلوم نیست اما غالبا تصور می&zwnj &zwnj شود که دام&zwnj ها در نتیجه خوردن غذاها و یا آب&zwnj های آلوده مبتلا می&zwnj شوند و در انسان میکروب بیشتر از راه خراش&zwnj های پوستی وارد بدن می&zwnj شود ولی ندرتا ممکن است از راه مخاط دستگاه تنفس و یا گوارش افراد را مبتلا کند. بنابراین بسته به راه ورود میکروب سه نوع شاربن ایجاد می&zwnj شود: شاربن پوستی، شاربن تنفسی و شاربن گوارشی



دریافت‌فایل



  • hossein forotan
  • ۰
  • ۰

اولویت&zwnj بندی راه&zwnj حل&zwnj های مدیریت دانش با رویکرد QFD فازی(مورد مطالعه: بیمارستان شهید بهشتی شهر شیراز)

بصورت ورد ودر104صفحه

چکیده:

یکی از بخش&zwnj های دولتی کشور که بسیار دانش&zwnj بنیان بوده و بخش عظیمی از منابع دولتی را به خود اختصاص می&zwnj دهد، بخش مدیریت بیمارستانی می&zwnj باشد. ارائه&zwnj ی خدمات بهداشتی و درمانی به بیماران، یک تلاش پیچیده است که به&zwnj طور فزاینده&zwnj ای به دانش و اطلاعات وابسته است. همان&zwnj طور که انسان&zwnj ها، مواد و منابع مالی نیاز به مدیریت دارند، دانش و اطلاعات نیز یک منبع به¬ &zwnj شمار می&zwnj آیند که باید مدیریت مؤثری به&zwnj وسیله&zwnj ی مدیران خدمات بهداشتی و درمانی بر آن&zwnj ها اعمال شود. به&zwnj منظور به&zwnj کارگیری مدیریت دانش در سازمان&zwnj ها، گاهی اوقات با مشکلاتی روبرو می&zwnj شویم. ناتوانی در شناسایی و برطرف&zwnj کردن این مشکلات پیش از پیاده&zwnj سازی برنامه&zwnj های مدیریت دانش، تأثیرات نامطلوب گسترده&zwnj ای بر مرحله&zwnj ی پیاده&zwnj سازی و اجرای آن&zwnj ها خواهد گذاشت. بنابراین تجزیه و تحلیل نیازهای دانش سازمان و شناسایی موانع آن ضروری به نظر می&zwnj رسند. هدف پژوهش حاضر اولویت&zwnj بندی راه&zwnj حل&zwnj های مدیریت دانش پس از شناسایی نیازمندی¬ های مدیریت دانش در بخش اورژانس بیمارستان شهید بهشتی شیراز می¬ باشد. نتایج این پژوهش به&zwnj منظورتشخیص کمبودها و موانع پیاده&zwnj سازی دانش سازمانی و تلاش برای رفع آن&zwnj ها، بهبود بهره¬ وری سرمایه&zwnj های انسانی، ارائه&zwnj ی خدمات با ارزش افزوده¬ ی&zwnj بیشتر و رضایت&zwnj مندی بیماران و کارکنان کاربرد دارد. در این پژوهش به¬ منظور تجزیه و تحلیل داده¬ ها از روش تاپسیس فازی برای تعیین وزن فازی نیازمندی¬ ها و راه¬ حل¬ های مدیریت دانش و روش گسترش عملکرد کیفیت فازی برای تعیین میزان اثر¬ گذاری هر یک از راه¬ حل¬ ها بر نیازمندی¬ های مدیریت دانش و در نهایت روش وزن¬ دهی ساده به منظور اولویت¬ بندی راه¬ حل¬ های مدیریت دانش استفاده گردیده است. بر اساس نتایج به¬ دست آمده از این پژوهش، به ترتیب راه¬ حل¬ های توزیع و به&zwnj کارگیری صحیح دانش ذخیره شده در مسیر افزایش هرچه بیشتر بهره&zwnj وری سازمان، ایجاد چندین کانال به&zwnj اشتراک&zwnj گذاری دانش و توسعه¬ ی یک سازمان مبتنی بر یادگیری در اولویت قرار دارند. در پایان پژوهش، بر اساس یافته¬ های به¬ دست آمده از تحقیق، پیشنهادات کاربردی و پژوهشی ارائه گردیده است.



دریافت‌فایل



  • hossein forotan
  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:17

فهرست مطالب

اقتصاد نفت و تحلیل ساختارها

فصل اول: ساختار جهانی نفت

الف &ndash تاثیر منحنی رکود و رشد در بازار نفت

ب &ndash دلایل تمایل امریکا به خرید نفت مکزیک و ونزوئلا

ج &ndash خط مشی عربستان در مقابله با رقبای نفتی

د &ndash چشم انداز مصرف انرژیهای مختلف در دنیا

ه &ndash تراژدی تمایل کشورهای تولید کننده نفت به تشکیل کنسرسیومهای نفتی

فصل دوم: اولویتها در سرمایه گذاری نفتی ایران

الف &ndash استراتژی صنعت نفت یا « سیاستهای اصولی در صنعت نفت ایران»

ب ـ لزوم سرمایه گذاری در صنعت گاز ایران

ج &ndash معضلات صنایع پتروشیمی ایران

د &ndash صنعت پالایش و فرآورده های نفتی

نفت به تنهایی یک کالای اقتصادی, سیاسی یا استراتژیک نیست, بلکه این سه خصوصیت را تواما داراست و نمی توان صرفا به یکی از وجوه آن توجه کرد.

رسوخ نفت در تمامی زوایای زندگی بشر, آن را به صورت یک کالای حیاتی درآورده است و اساسا در حال حاضر زندگی صنعتی بدون نفت میسر نیست.

در تاثیر منحنی رکود و رشد بازار نفت, آنچه که در گام اول باید در نظر گرفت, محدوده مصرف انرژی در دنیاست. نیاز به مصرف انرژی, نخستین عامل در شکل گیری سیکل عرضه و تقاضای نفت است. بنابراین به دنبال نیاز به مصرف انرژی, بحث قیمت گذاری مطرح می شود. قیمتها حامل یک پیام هستند. افزایش یا کاهش مصرف نفت, در زمینه های سیاسی استراتژیک نیز پیام خاص خود را دارد.

« رکود» در بازار نفت, پدیده ای دوره ای است که بعد از دوره شکوفایی به وجود می آید. رکود بطورطبیعی مصرف کمتر را به دنبال خواهد داشت.

پیش از آغاز رکود اخیر در بازار نفت, دنیا در اوج شکوفایی اقتصادی بود و خود را برای مصرف هرچه بیشتر آماده می&zwnj کرد, به همین دلیل سرمایه گذاریهای زیادی برای بالابردن تولید انجام شده بود. در سه سال آخر رشد اقتصادی دنیا, در یک سال روزانه ششصدهزاربشکه نفت, در سال بعد یک میلیون و یکصدهزار بشکه در روز و در سال سوم یک میلیون و سیصدوهفتاد هزار بشکه در روز تولید اضافی صورت گرفت.



دریافت‌فایل



  • hossein forotan
  • ۰
  • ۰

barname



دریافت‌فایل



  • hossein forotan
  • ۰
  • ۰
تحقیق

فایل : word

قابل ویرایش و آماده چاپ

تعداد صفحه :50

چکیده تحقیق

دراین تحقیق به بررسی میزان رضایت شغلی و عوامل موثر بر آن در کارخانه راد فرمان می پردازیم رضایت شغلی را نگرش آگاهانه مثبت و کلی فرد نسبت به شغل خویش تعریف نموده و سپس به تعاریف مفاهیم مرتبط با موضوع پرداخته می شود.

عوامل متعددی را به عنوان متغیرهای مستقل تحقیق که در ارتباط با متغیر تابع رضایت شغلی دارند را شناسایی و پیرامون هر کدام بحث نظری و نتایج تحقیقات گذشته بیان می شود. به طور کلی متغیرها و عوامل تاثیر گذار بر رضایت شغلی در سه حوزه فردی و انگیزشی , سازمانی و اجتماعی دسته بندی شده و سپس تمامی متغیرهای مورد نظر در قالب یک مدل منسجم , در ارتباط با متغیر تابع قرار گرفته که هر رابطه نشاندهنده یک فرضیه تحقیق می باشد.

جامعه آماری تحقیق شامل کارکنان کارخانه راد فرمان که با شیوه نمونه گیری تصادفی و بر اساس محاسبات انجام شده از آن 110 نفر به عنوان نمونه گرفته شده است.

پس ازجمع آوری اطلاعات مورد نیاز , ابزار آماری متناسب با فرضیه های تحقیق که مهم ترین آنها تحلیل رگرسیون , آزمون Oneway وF می باشند به کار گرفته شده و نهایتا دیاگرام مسیر , جهت تاثیر گذاری متغیرها بر روی متغیر تابع می باشد.

نتایج نشان می دهد که میانگین میزان رضایت شغلی بین کارکنان 06/2 میباشد که حاکی از آن است که کارکنان در حد متوسط رضایت دارند.



دریافت‌فایل



  • hossein forotan
  • ۰
  • ۰
پاورپوینت

بنی&zwnj صدر در استان همدان، (بیجار) به دنیا آمد. او در دانشگاه تهران، در رشته&zwnj های اقتصاد و حقوق اسلامی تحصیل کرد.

بنی&zwnj صدر رهبری گروه کوچکی از دانشجویان مخالف رژیم شاه را به&zwnj عهده داشت و دو بار به خاطر فعالیتهای سیاسی دستگیر و روانه زندان شد. پس از مجروح شدن در قیامی ناموفق علیه حکومت در خرداد ۱۳۴۲، او کشور را ترک کرد و عازم فرانسه شد.

بنی صدر همچنین از ابتدای بهار ۱۳۵۸ به عضویت شورای انقلاب در آمد و تا خاتمه دوره عملکرد شورای انقلاب در تیر ۱۳۵۹ به عضویت خود در این شورا ادامه داد.

مدتی بعد از استعفای دولت موقت مهدی بازرگان، او با حمایت جامعه روحانیت مبارز برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شد و در پنجم بهمن ماه ۱۳۵۸ با به دست آوردن یازده میلیون رای به عنوان اولین رئیس جمهور تاریخ ایران انتخاب گشت.

در این موضوع پاورپوینتی راجع به وقایع مربوط به این جریان فرهنگی در 18 اسلاید آماده شده است و می توانید از آن برای مباحث مربوط استفاده نمایید.

شما عزیزان در این پاورپوینت امکان ویرایش و کم و زیاد کردن تصاویر و همینطور وارد کردن نام خود به آن را خواهید داشت.

تعداد اسلاید: 18

قیمت: 1800 تومان (هر اسلاید 100 تومان)

3 صفحه اول را می توانید از اینجا دریافت نمایید.

لطفا در نظر داشته باشید انتشار مطالب به هر نحو تنها با مجوز مدیر وبسایت مجاز بوده و حق چاپ و انتشار فایل ها به هر روش (الکترونیکی و ...) در اختیار وبسایت میهن تاریخ می باشد.

با سپاس فراوان
Http://Mihan-Tarikh.ir



دریافت‌فایل



  • hossein forotan
  • ۰
  • ۰

آموزش برنامه نویسی اندروید قسمت 34



دریافت‌فایل



  • hossein forotan
  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:23

فهرست و توضیحات:

فصل اول &ndash کلیات

فصل دوم : برنامه های تامین مسکن

فصل سوم- معرفی اعطای تسهیلات بانکی و کمک سود متعلقه

ماده 1- سازمان های مسکن وشهرسازی موظفند حداکثر تا پایان تیر ماه سال جاری سهمیه شهرستانی برنامه احداث مسکن و نیز برنامه آماده سازی اراضی براساس ارقام مربوطه در جدول پیوست شماره (1) را باتوجه به شاخص های نیاز مربوط، تهیه و به همراه برنامه اجرایی آن به تصویب ستاد تامین مسکن استان برسانند.

ماده 2- برنامه اجرایی موضوع ماده (1) شامل تعیین موارد ذیل می گردد:



دریافت‌فایل



  • hossein forotan