فایل شما

  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:35

فهرست مطالب

چکیده:

فصل اول:

چکیده:

فصل اول:

تاریخچه

مخابرات

فصل دوم:

ارزیابی بخشهای مرتبط یک مرکز تلفن با مهندسی مخابرات

سوئیچ S12:

خصوصیات S12:

امکانات سیستم S12:

  • نوع خط Line type
  • نوع سیگنالینگ مشترک:

آنالوگ &ndash دیجیتال &ndash یا هر دو

  • محدودیتهای سرویس دهی:
  • محاسبه مکالمه:

توضیحی در باره تلفن تون و پالس:

پالس:

تون:

ساختار سخت افزاری Hardware Structure:

کار با مراکز تلفن داخلی:

پیرامون ماژولهای مختلف S12:

ماژول کنترل واحد A:

ماژول ASM:

کارت TAUA:

کارت RACK Alarm:

ماژول (Digital Trunk Module) DTM:

OBC (On Board Controller):

ماژول CTM:

وظایف ماژول SUM:

کارتهای ماژول SPM:

کارت TSAI:

سیستم توزیع CLOCK:

کارت SUNT:

کارتهای SUM:

کارت DPM:

کارت RALM و RLMA:

کارت DLGC:

کارت LADR:

وظایف MTUC:

شبکه سوئیچ دیجیتال (DSN)

کارت سوئیچ DSE (Digital Switch Element):

ساختار شبکه DSN

آدرس شبکه ماژولها:

فرمانها:

مقایسه آدرسها:

Soft ware نرم افزار

ماشین پیام محدود FMM (Finite Message Machines)

Virtual Machin ماشین مجازی:

اجزاء Fmm:

انواع Fmm از نظر عمل:

ساختار Message:

انواع پیامها:

فصل سوم:

آموخته ها و نتایج

Error:

تعویض کارت:

منابع:

تاریخچه

در دوم ژوئن سال 1875 میلادی مصادف با 11 خرداد 1254 شمسی تلفن اختراع شد. در سال 1265 برای اولین بار در ایران یک رشته سیم بین تهران و شاهزاده عبدالعظیم به طول 7/8 کیلومتر توسط یک بلژیکی کشیده شد ولی در واقع مرحله دوم فن آوری مخابرات در تهران از سال 1268 شمسی با برقراری ارتباط تلفنی بین دو ایستگاه ماشین دودی تهران و شهر ری آغاز شد.

وزارت تلگراف در سال 1287 با وزارت پست ادغام و بنام وزارت پست و تلگراف نامگذاری شد.

در سال 1302 قراردادی برای احداث خطوط تلفنی زیرزمینی با شرکت زیمنس و هالسکه منعقد شد و 3 سال بعد در آبان 1305 تلفن خودکار جدیدی برروی 2300 رشته کابل در مرکز اکباتان آماده بهره برداری شد.

در سال 1308 امور تلفن نیز تحت نظر وزارت پست و تلگراف و تلفن قرار گرفت و به نام وزارت پست و تلگراف و تلفن نامگذاری شد.

مرکز تلفن اکباتان در سال 1316 به 6000 شماره رسید و در سال 1337 به 13 هزار شماره توسعه یافت.

خطوط تلفن جدید (کاریر) نیز پس از شهریور 1320 مورد بهره برداری قرار گرفت و ارتباط تلفنی بین تهران و سایر شهرها گسترش یافت و مراکز تلفن تهران شروع به تأسیس شد.

در پایان سال 2001 تعداد مشترکین تلفن ثابت کشور به 293/384/10 شماره رسید که نسبت به سال قبل آن 06/13 درصد رشد داشت و در مقایسه با سایر کشورهای جهان ایران رتبه 20 از لحاظ تعداد تلفن و رتبه 5 از لحاظ درصد رشد تلفن را داشت.

شرکت سهامی مخابرات استان تهران در راستای سیاست تمرکز زدایی در تاریخ 11/11/74 به مدت نامحدود تأسیس و آغاز به کار نمود.

اهداف و مأموریتهای کلان شرکت:

  • تأسیس و توسعه شبکه و تأسیسات مخابراتی عمومی و خصوصی (به استثنای بخش صدا و سیما) در حوزه عملیاتی استان تهران.
  • نگهداری و بهره برداری از شبکه و تأسیسات مخابراتی استان تهران در قالب تحقق اهداف و برنامه های وزارت پست و تلگراف و تلفن.
  • اجرای تکالیف شرکت مخابرات ایران در مواردی که تفویض اختیار می شود.

تعریف مخابرات:

مقصود از مخابرات عبارت است از انتقال و ارسال علایم و نوشته ها و تصاویر و صداها و هرگونه اطلاعات دیگر بوسیله سیم یا بدون سیم و یا نور و یا هر رویه الکترومغناطیسی دیگر.




دریافت‌فایل



لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-101894-%d8%aa%d8%ad%d9%82%db%8c%d9%82-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d9%8a%d8%ae%da%86%d9%87-%d9%85%d8%ae%d8%a7%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d8%aa/
  • ۹۵/۰۶/۱۲
  • hossein forotan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی