فایل شما

  • ۰
  • ۰
عوامل

عوامل

تحقیق

مقدمه:
چیزی که در دنیای تجارت امروز اهمیت کمتری به آن داده می&zwnj شود، مدل کسب و کار و یا همان Business Model است.

Business Model می &zwnj تواند نقش الگو و خط&zwnj کش را در هر تجارتی بازی کند.
یک Business Model خوب که معمولا از یک پاراگراف هم بیشتر نمی&zwnj شود، مدل کسب درآمد و چگونگی دستیابی به آن را مشخص می&zwnj کند.
بدیهی است که اگر در روز نخست تصویر درستی از Business Model خود نداشته باشیم، خیلی سریع از مسیر واقعی و اصلی خود دور شویم.
تصمیم گیری شده است تا در راستای ارتقاء جایگاه Business Model و بالا بردن اهمیت آن در تجارت و نحوه گسترش آن خصوصا در کشور عزیزمان ایران بکوشیم.
مدل¬ هایِ کسب و کارِ شرکت&zwnj ها یکی از عوامل اصلی در میزان موفقیت عملکرد آنها است. این مدل&zwnj ها که در واقع چارچوبی برای کسب درآمد هستند، به سه پرسش کلیدی در مورد شرکت&zwnj ها پاسخ می&zwnj دهند: کدام فعالیت¬ ها، چگونه و چه وقت باید انجام شوند؟
پاسخ صحیح به این پرسش¬ ها منجر به عملکرد مناسب شرکت&zwnj ها و ارائه مزایای مطلوب به مشتریان شده و در نهایت سود را برای شرکت به ارمغان می&zwnj ¬ آورد.
با توجه به تنوع مدل&zwnj هایِ کسب و کار و ویژگی¬ های هر یک، پاسخ¬ های بی&zwnj شماری برای سه پرسش مطرح شده محتمل است. بنابراین بیان تمام مدل¬ ها در یک مجموعه غیرممکن است، اما یافتن عناصر اصلی تأثیرگذار بر یک مدل کسب و کار و تحت کنترل داشتن آنها، فرایند طراحی یک مدل کسب وکار مناسب را تسهیل می&zwnj نماید.

عنوان

مقدمه
  1. مدل کسب و کار چیست؟
  2. عوامل تأثیرگذار در تغییر مدل کسب و کار
  3. تعریف مدل کسب و کار
  4. تعاریف مدلهای کسب و کار
  5. اهداف یک مدل کسب و کار
  6. چشم انداز تاریخی
  7. شش جزء اصلی یک
  8. تعریف اجزاء یک
  9. انواع مدل های کسب و کار
  10. انواع
  11. جایگاه Business Model در یک سازمان
  12. انواع Business Modelهای تحت
  13. چگونگی تهیه مدل کسب و کار
  14. مدل جدید کسب وکار
  15. ساختار یک مدل کسب و کار
  16. چارچوب مفهومی مدل کسب و کار
  17. تفاوت&zwnj های Business Model و
  18. بررسی جوانب مختلف
  19. انعطاف Business Model و سایر مزایای آن
  20. مدل&zwnj های کسب &zwnj و کار در فضای برخط
  21. مشخصات خاص فضای
  22. دستاوردهای فناوری وب برای بنگاه&zwnj ها و سازمانهای تجاری
  23. دستاوردهای فناوری وب برای کاربران و مشتریان
  24. مدل&zwnj های کسب و کار مبتنی بر تجارت الکترونیک
  25. نقش فناوری اطلاعات در بهینه سازی مدل های کسب و کار
  26. مدل های کسب و کار و استراتژیهای سازمانی
  27. نمونه&zwnj ای از یک Business Model ساده
  28. یک مدل کسب و کار موفق
  29. علل ناکارآمدی مدل های کسب و کار
  30. نتیجه گیری
  31. منابع


دریافت‌فایل



لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-6625-%d8%b9%d9%88%d8%a7%d9%85%d9%84-%d8%aa%d8%a3%d8%ab%db%8c%d8%b1%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d8%ba%db%8c%db%8c%d8%b1-%d9%85%d8%af%d9%84-%d9%83%d8%b3%d8%a8-%d9%88-%d9%83%d8%a7/
  • ۹۵/۰۵/۲۳
  • hossein forotan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی